9 korisnih savjeta oko stvaranja idealnog logotipa za vaš brand

Kvalitetno napravljen logotip može u jednoj slici prenijeti ono za što je obično potrebno nekoliko punih rečenica da postignete – sveobuhvatne kvalitete i svrhu iza koje stoji vaš brend. Nezaboravan, trajan i sjajan logotip gradi tu trenutnu vezu gdje god da ga postavite – bilo da se nalazi na vašim proizvodima, marketinškim materijalima ili vašoj web stranici .
Iz tog razloga, ključno je da vaš logo bude ispravan. Pročitajte nekoliko savjeta za stvaranje nezaboravnog logotipa koji će izdržati test vremena:
1. Pomozite u izgradnji vizualnog identiteta vašeg brenda.
Primarna funkcija vašeg logotipa je pomoći vam u stvaranju jedinstvenog vizualnog identiteta vašeg brenda. Prvo, utrošite vrijeme na dobro prezentiranje onoga što vaše poslovanje i vaš brend predstavljaju. Koje je vaše ciljno tržište? Vaša inspiracija? Vaša poslovna ideologija? Vaš logo bi trebao podržavati sve ove aspekte.
2. Odaberite svoj ton.
Zatim, utrošite vrijeme na određivanje kvaliteta koje vaša tvrtka treba pokazati kako bi stekla povjerenje klijenata, izrazila autoritet u svom sektoru i privukla korisnike koji nisu upoznati s vašom ponudom. Želite li prenijeti snagu, svestranost i blagost? Pojedinačni elementi vašeg logotipa radit će zajedno kako bi prikazali vaš brend točno onako kako vi želite.
3. Ostanite vjerni svojem sektoru poslovanja.
Vaš logo bi trebao prenijeti kvalitete vašeg brenda kao i vašeg sektora poslovanja. Ako ste na primjer u financijskoj industriji, vaš logo bi trebao izazvati vrijednosti i elemente koji mu odgovaraju. Pažljivo razmotrite sve elemente dizajna kada je riječ o vizualnom identitetu i sektoru poslovanja.
4. Pažljivo birajte boje.
Iako trebate da se vaš brend ističe među ostalima i zapne za oko vašim potencijalnim klijentima, vrlo pažljivo razmotrite boje koje odaberete. Na primjer, crvena je privlačna boja koja se koristi u prehrambenoj industriji jer potiče glad. Zelena često predstavlja bogatstvo i financijsko poduzeće, ali također može ukazivati na ekološki osviješteno poslovanje. Plava tradicionalno predstavlja pouzdanost, dok crna može ukazivati na snagu i autoritet.
5. Razmotrite lokalnu i regionalnu kulturu.
Zapamtite da ono što funkcionira u jednom području možda neće raditi u drugim.
Ako imate klijente u inozemstvu, dobro je istražiti sve fraze, simbole ili boje koje koristite kako biste bili sigurni da nemaju negativne konotacije. S druge strane, određene kombinacije boja mogu imati pozitivne konotacije, kao što su boje koje predstavljaju lokalne sportske timove ili imaju regionalni značaj.
6. Fontovi su izrazito bitni
Iako je minimalan, morate odabrati font koji je lak za čitanje, ozbiljno razmislite o tonu koji vaš font može postaviti. Na primjer, podebljan, moćan font može prenijeti podebljan, moćan brend. S druge strane, mekši, razigraniji font može dobro funkcionirati za tvrtku orijentiranu na djecu.
7. Pomičite oko gledatelja s lijeva na desno.
Prenošenje pokreta može učvrstiti vaš brend kao napredan i posao. Razmislite o načinu na koji logotip Fed-Exa gura viziju gledatelja udesno, usmjeravajući pozornost na sljedeću misao, riječ. Ako je pomak naprijed poželjan fokus za vaš brend, upotrijebite isto kretanje unutar svog logotipa.
8. Razmislite kako će vaš logo biti prikazan na internetu.
Današnji poslovni krajolik zastupljen je pretežno online. Iz tog razloga, vaš će se logotip pojaviti na mnogo puta ne internetu, uključujući vašu web stranicu, društvene mreže i odgovarajuće web stranice za e-trgovinu. Pobrinite se da je vaš logotip skalabilan (da se dobro čita u različitim veličinama kao i u sivim tonovima). Također je bitno privlačiti pažnju tako što će “iskočiti sa zaslona” kada su vaši klijenti online.
9. Neka bude jednostavno.
Želite da vaš logo prenosi sve emocije i motivacije koje predstavljaju identitet vašeg brenda. Ako gledatelji imaju poteškoća s dešifriranjem značenja vašeg logotipa ili ih ometa previše boja, vaš logotip i brand jednostavno neće zapamititi.
Bilo da vam je potrebna pomoć u vizualnom identitetu ili razvoju logotipa profesionalci iz Pixels-a mogu vam pomoći. Kontaktirajte Pixels danas za sve vaše potrebe dizajna logotipa.
Započnimo zajedno
Besplatna konzultacija
Jeste li spremni nadograditi svoju digitalnu prisutnost i početi ostvarivati svoje online ciljeve?